Prihodnost trgovine je v storitvah
Kako vidimo prihodnost v trgovini. Prednosti digitalizacije na prodajnem mestu zlasti v smeri prilagajanja potrebam kupcev, ki so vedno bolj usmerjeni v večkanalnost.
O govorniku:
Andraž Tuš je del Skupine Tuš na različnih funkcijah že vrsto let, letos pa je zasedel mesto generalnega direktorja podjetja. Po študiju na poslovni fakulteti v Združenih državah Amerike je izkušnje v Skupini Tuš med drugim pridobival kot direktor marketinga, vzpostavil trajnostno strategijo podjetja, njegovo področje je tudi skrb za tehnološki razvoj podjetja. Kot del vodstvene ekipe Andraž Tuš uresničuje dolgoročno zastavljeno strategijo poslovanja Skupine Tuš, ki je popolnoma osredotočena na najpomembnejšo dejavnost – trgovino.
O podjetju:
Prva trgovina, ki sta jo odprla Mirko in Tanja Tuš, je bila pod blagovno znamko Tuš odprta že pred 30. leti. Skupina Tuš (www.tus.si) je danes največje zasebno podjetje v državi, ki ima več kot 3100 zaposlenih in v Sloveniji povezuje več kot 100.000 delovnih mest. Njihovo prodajno mrežo sestavlja 100 marketov in supermarketov, druga največja veriga drogerij v državi z 42 poslovalnicami, 6 Tuš Cash & Carry poslovalnic, največja spletna trgovina za poslovne uporabnike Tuš Cash&Carry, 4 Planeti Tuš, kjer skupaj mesečno beležijo več kot tri milijone nakupov.