O govorniku:
Zenel je eden od ustanoviteljev družbe Valicon (nastala leta 2007 z združitvijo slovenske družbe CATI in hrvaške Prizma Istraživanja), kjer se ukvarja s svetovanjem ključnim naročnikom na področju trženja, znamčenja in strategij rasti. Nahajamo se v obdobju velikih sprememb in prav te zaslužijo posebno pozornost: zaradi njih smo se prisiljeni spreminjati in iskati nove priložnosti. Na take razmere je potrebno gledati z navdušenjem, spremembe omogočajo izjemne rešitve s katerimi lahko dosegamo izjemne rasti.
Po izobrazbi je sociolog (diplomiral je na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani s področja sociologije) in eden najbolj vidnih strokovnjakov na področju strateškega in operativnega trženja na področju jugovzhodne Evrope. Strokovno se v zadnjem času poglobljeno ukvarja z arhitekturo, identiteto in upravljanjem znamk, ter integracijo znamčenja z upravljanjem potrošniške izkušnje v najširšem pomenu besede. Znamkam pomaga spet vdahniti smisel.
Je dober poznavalec tako slovenskega kot regionalnega potrošnika, pa tudi širše. Je aktiven član Društva za marketing Slovenije ter pogost predavatelj na večjih trženjskih dogodkih v regiji in širše (Slovenska marketinška konferenca, SEEMAR, SKOJ, Marketing Summit, ESOMAR), med drugim dvakrat z najboljšim prispevkom na Slovenski marketinški konferenci (nagrada se je podeljevala štirikrat) … Na svojem področju ima tudi objave v številnih mednarodnih strokovnih revijah, med drugim tudi soavtor poglavja dela izdanega v prestižni založbi Wiley.
Leta 2015 je postal Oglaševalska osebnost leta, iz zaključne misli upravnega odbora Slovenske oglaševalce zbornice (SOZ) pa izpostavljamo naslednje: “Vedno usmerjen v uspeh naročnikovih blagovnih znamk, postavlja v ospredje naročnika na eni, ter razmišljanje, usmerjeno h kupcem oz. strankam, na drugi strani … S svojimi nastopi spreminja način razmišljanja, odpira oči, pa tudi izziva odgovornost marketinga in njegovo vlogo in vpliv na uspešen in predvsem dobičkonosen razvoj podjetij …”
O agenciji:
Valicon (www.valicon.net) je trženjsko svetovalna in raziskovalna družba, ki deluje na območju Jugovzhodne Evrope. Regionalno strategijo prilagajajo lokalnemu trgu in verjamejo v dolgotrajna partnerstva s svojimi strankami. Njihove napredne tehnologije jih ločijo od ostalih, njihove storitve pa dodajajo vrednost poslovanju in znamkam naročnikov.
Specializirani so za majhne trge in naročnikom prilagojene rešitve. Izstopajo po naprednih metodologijah in doseganju poglobljenega vpogleda v področje delovanja naročnikov. Njihovi uspehi temeljijo na partnerskih odnosih z naročniki, regionalnimi partnerji, zaposlenimi in lokalnimi skupnostmi. Kombinirajo različne pristope, kot so trženjske raziskave, analitika in avtomatizacija, trženjsko svetovanje in zbiranje podatkov, z namenom, da strankam priskrbijo najkakovostnejše in zanesljive podatke.
Njihovo znanje in veščine segajo v različne panoge: upravljanje z znamkami, poslovno svetovanje, razvoj in inovacije, mediji, napovedovanje trendov, spletne strategije, CRM in podatkovno rudarjenje. Zanašajo se na preverjeno strukturo, v kateri vse njihove rešitve sledijo ciklu dejavnosti vaše znamke, izdelka/storitve ali podjetja.
Potrošnike preučujejo že več kot dvajset let. Pravijo, da “o potrošnikih vemo vse kar je možno vedeti: poznamo njihove profile, vedenje, vrednote, refleksije, način življenja in razmišljanja. Potrošnika poznamo v njihovem bistvu.” Potrošniki jim zaupajo celo najbolj osebne podatke, saj spoštujejo njihove pravice in zasebnost. So člani ESOMAR združenja in se ravnajo po njihovem kodeksu že od samih začetkov.