Kako izkoristiti znanje o vedenju potrošnikov na prodajnem mestu?
O govorniku
Anthony Durham je eden od vodilnih svetovnih strokovnjakov za psihologijo in vedenje potrošnikov. Rodil se je v Veliki Britaniji in svojo kariero začel že 1982., v podjetju "Procter & Gamble", kjer je preživel 35 let. Med svojim delom pri "P&G" je izobraževal direktorje vodilnih svetovnih blagovnih znamk o tem, kako lahko spremenijo svoje poslovanje, da bi še bolje zadovoljili potrebe potrošnikov in povečali dobiček. Zadnje desetletje kariere v tem podjetju je preživel na položaju direktorja SBD za regijo Evropa, Indija, Afrika in Bližnji vzhod.
Naslednji pomemben korak v njegovi karieri je bil razvoj koncepta regionalnih centrov "First Moment of Truth (FMOT)", katerih cilj je bil dvig standardov v trgovini s pridobivanjem in uporabo najboljših praks ter ustreznih znanj o vedenju potrošnikov. Ti centri so s časom postali kraji, kjer so podjetja lahko preizkusila učinkovitost svojih idej s fizičnimi namestitvami in virtualno resničnostjo. Danes so ti centri prisotni po vsem svetu in predstavljajo pomembno orodje za mnoga svetovna podjetja.
Tony Durham Consulting Limited
Leta 2017 je Durham ustanovil lastno svetovalno podjetje "Tony Durham Consulting Limited" z namenom pomagati podjetjem pri oblikovanju strategij in povečanju prihodkov s pomočjo lastnega znanja o psihologiji potrošnikov. Njegovo svetovalno podjetje ponuja storitve usposabljanja in izobraževanja lastnikov podjetij ter upraviteljev blagovnih znamk o psihologiji potrošnikov in vplivu dejavnikov, kot so: oblikovanje embalaže, pozicioniranje na policah in oglaševanje, prodaja in potrošniške izkušnje.