Darko Lukić je svojih več kot petindvajset let delovnih izkušenj v gospodarstvu pridobival na vodstvenih, trženjskih in prodajnih funkcijah v domačih in mednarodnih podjetjih. V svoji več kot 20-letni korporativni karieri se je izobraževal, deloval in pridobival izkušnje na upravljavskih in vodstvenih položajih v podjetjih: ING Bank, Nestlé, Henkel Central and Eastern Europe Austria, Henkel Serbia, oglaševalski agenciji FCB.
Opravljal je svetovalne, mentorske in izobraževalne storitve za podjetja: EBRD, UNICEF, Atlantic Grupa, Nelt grupa, Delta Holding, Philip Morris, Lesaffre, Pernod Ricard, Imperial Tobacco, Stihl, Western Union, Garmin, Yuhor, Fun&Fit, Danubius, ComTrade, Nectar, MD International, Vital, Omnico distribucija, G3 Spirits, Gorki List, Gomex, Orbico, Fructal, Perutnina Ptuj, Badel 1862, Alca Trgovina, AWT, Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres, Prilepska pivovarna, Vitalia, Kola, Ramstore, Reptil itd.
Je na seznamu mednarodnih svetovalcev Evropske banke za obnovo in razvoj (EBRD), član IAA (International Advertising Association), AMA (American Marketing Association) in vodilni predavatelj za trženje in vodenje prodaje na mokrogorski šoli menedžmenta.
Izobrazba:
Leta 1993 je pričel s študijem ekonomije na Fakulteti za poslovne vede in ekonomijo Univerze v Beogradu, kjer je leta 2000 kot prvi svoje generacije dokončal tudi magistrski študij, smer marketing, z uspešnim zagovorom dela z naslovom: Medijsko planiranje kot orodje učinkovite oglaševalske kampanje. Študiju na tej fakulteti se je posvetil še 20 kasneje, kjer trenutno obiskuje doktorski študij poslovnega managementa in pripravlja disertacijo s področja uporabe nevroznanosti v marketingu.
Delovne izkušnje:
Na kratko o prezentaciji:
V prezentaciji se bo Darko dotaknil naslednjih točk s področja umetne inteligence (UI) v povezavi z našim področjem (FMCG): Kje je FMCG v “Zgodbi o UI”? Na kakšen način lahko UI pomaga industriji FMCG? Analiza nakupovalne košarice, izboljšana z UI: kaj potrošniki kupujejo v vsakodnevnih nakupovalnih košaricah in kako nam umetna inteligenca pomaga izkoristiti te podatke pri sprejemanju operativnih dnevnih dvodnevnih donosnih odločitev;
Prikazali bomo pregled nad najbolj izpopolnjenimi orodji za maloprodajo, prodajo in marketing, ki jih poganja umetna inteligenca, za optimizacijo maloprodajnih in nakupovalnih naložb skozi posamične praktične primere in študije.