Vesna Marđonović

Vesna Marđonović

STARS Adriatic & Balkans
soustanoviteljica in managing partner

Z več kot 25 leti izkušenj na področju vodenja, medijev in poslovne strategije Vesna dokazano dosega rezultate v konkurenčnih in zahtevnih okoljih. Njeno kariero je zaznamovalo sodelovanje z navdihujočimi voditelji, vodenje visoko učinkovitih ekip ter uspešno delovanje na različnih trgih, kulturah in jezikovnih okoljih.

Kot nekdanji član vodstvene ekipe GSK za regijo Srednje in Vzhodne Evrope je Vesna vodila ekipe zunanjih agencij v več kot 30 državah, kjer je vplivala na ključne odločevalce in uvajala inovativne rešitve na področju medijev in strateškega načrtovanja. Pri vodenju strategij za več kot 15 globalnih in regionalnih blagovnih znamk je usklajevala delo z več kot 60 deležniki, globalnimi in lokalnimi direktorji marketinga, generalnimi direktorji ter agencijskimi ekipami. Ta vloga je zahtevala globoko razumevanje medijskega okolja, močne pogajalske veščine in sposobnost usklajevanja raznolikih ekip okoli skupnih ciljev.

Pred tem in je lansirala več uspešnih blagovnih znamk na nove trge, ter vodila najhitreje rastočo mrežo medijskih agencij na Adriatiku in Balkanu – OmnicomMediaGroup, OMD in Phd.

Vesna je certificiran Business Coach in svetuje na področjih marketinga, medijev ter je soustanoviteljica regionalne agencije za medijske revizije STARS Adriatic & Balkans.

Kot vseživljenjski učenec je predan spremljanju trendov in inovacij v industriji. Stalno išče nove priložnosti za rast in razvoj prek mentorstva, izobraževanj in samostojnega učenja, da ohrani svoje znanje in veščine na najvišjem nivoju. Z občutkom za humor in pustolovščino pa se prilagaja spremembam poslovnega okolja ter je predana ustvarjanju pozitivnega vpliva in usmerjanju ekip do izjemnih rezultatov.


Na kratko o prezentaciji

Povečanje donosnosti marketinških investicij  z Marketing Mix Modelom

Informirano odločanje na podlagi podatkov in konkretnih številk

Na tej konferenci bomo predstavili kako povečati donosnost marketinških investicij z uporabo Marketing Mix Modela. To je pristop, ki omogoča informirano odločanje na osnovi podatkov in dejanskih številk.

 Videli bomo ključne elemente uporabe Marketing Mix Modelinga za izboljšanje izplena  marketinških in medijskih investicij, s poudarkom na uporabnih vpogledih, ki blagovnim znamkam pomagajo doseči največji donos investicij- ROI.

Odkrili bomo, kako lahko s pomočjo Marketing Mix Modela odgovorite na kritična vprašanja tržnikov:

• Kakšen je prispevek posamezne marketinške aktivnosti k poslovnemu rezultatu?
• Koliko naj vložim v marketing, da dosežem želeni dobiček?
• Kako naj učinkovito razporedim proračun za marketinške aktivnosti, medije in blagovne znamke?
• Kaj se bo zgodilo s prodajo ali dobičkom, če se marketinški proračun zmanjša za 15 %?
• Ali moje online dejavnosti spodbujajo spletno prodajo in obratno?
• Kaj je bolj učinkovito: obsežen letak enkrat dva tedna, krajši vsak teden, ali kombinacija s spletnim letakom?

S primeri iz resničnega sveta bomo prikazali potrebne podatke in rezultate, ki jih lahko dosežete. Videli boste kako sprejemati premišljene odločitve na podlagi realnih številk in s tem povečati dobičkonosnost z večanjem prihodkov ali zmanjševanjem stroškov.