HANS EYSINK SMEETS

HANS EYSINK SMEETS

Eysink Smeets Retail Business Consultants
Partner

Hans Eysink Smeets je eden vodilnih svetovnih maloprodajnih svetovalcev z več kot 40-letnimi izkušnjami. Eysink Smeets je sicer majhno, lahko bi rekli butično svetovalno podjetje iz Amsterdama, v katerim kot zunanja strateška in kreativna podpora delujeta tudi njegova sinova Rik in Tom.

Kljub majhnosti (glede na število svetovalcev) pa sodeluje in svetuje vodilnim podjetjem na področju maloprodaje – trgovskim verigam z živili in njihovim dobaviteljem, trgovcem z oblačili in blagovnim centrom, bankam, avtomobilski industriji … - v več kot 40 državah na 5 celinah.

Še vedno piše članke za vodilne maloprodajne spletne portale, kot sta RetailDetail in Distrifood. Poleg konferenc in ostalih poslovnih dogodkov je Smeets govoril o najnovejših trendih v industriji FCMG za maloprodajne velikane, kot so Albert Heijn, Ahold Delhaize, Sainsburys, Migros, Casino … in njihove dobavitelje, kot so Unilever, Mars, Barilla, PepsiCo, Heinz …

Zase pravijo, da so vsestranski maloprodajni svetovalci. Svetujejo tako glede kreiranja trgovskih formatov, racionalizacije sortimenta, strategije trgovskih blagovnih znamk, cenovne politike …

O govorniku in njegovi družbi so povedali:

Še nikoli nisem videl toliko kakovosti v tako kratkem času.” ‒ Annemieke Rijke, komercialna direktorica Gall & Gall / Ahold Delhaize

O tako pogumnem in izkušenem svetovalcu lahko samo sanjamo.” ‒ Ulf Bergenudd, izvršni direktor podjetja Pressbyran

Če potrebujete drugačno usmeritev, jasno vizijo in pozitivno energijo v vaši organizaciji, najemite Eysink Smeets.” ‒ Wouter Kolk, izvršni direktor Albert Heijn / AholdDelhaize

Če potrebujete radikalno spremembo, so pravi kraj, kamor se obrnete.” ‒ Kris Geeraert, generalni direktor družbe Danone za Beneluks

Izjemna kreativnost, a tudi velika praktičnost pri izvedbi.” ‒ Bert van Doorn, izvršni direktor, TPG Post

Mojstri, ko je treba narediti spremembe v podjetju.” ‒ Neil Humphrey, podpredsednik Unileverja


Na kratko o prezentaciji

Evropski trendi in perspektive lokalnih trgov: Pogled v prihodnost

Maloprodajni sektor izdelkov široke porabe (FMCG) v Evropi gre skozi dinamično okolje, na katerega vplivajo gospodarski pritiski, digitalne inovacije, spreminjajoče se preference potrošnikov in večja osredotočenost na trajnost. Trgovci na drobno, ki se uspešno prilagajajo tem trendom in uporabljajo tehnologijo za izboljšanje uporabniške izkušnje, imajo velike možnosti za uspeh na tem razvijajočem se trgu.