Igor Maroša trenutno kot višji svetovalec deluje v svetovalnem podjetju Kearney. Pred tem je v obdobju 2012‒2016 deloval kot član uprave v Poslovnem sistemu Mercator, sprva odgovoren za trg Slovenije in Hrvaške, nato pa v po prevzemnem obdobju za trg Slovenije in neosnovne dejavnosti (kot so Intersport, Modiana, M Tehnika in druge). V letih 2016 in 2017 je bil Izvršni direktor skupine Agrokor za veleprodajno dejavnost.
Od leta 2018 do 2022 je bil član poslovodstva Merkur trgovina d. o. o., zadolžen za prodajo, nabavo in logistiko. Pred tem je Igor Maroša imel pomembno vlogo v podjetju A.T. Kearney, kjer je bil član vodstvenega tima za Jugovzhodno Evropo med letoma 2004 in 2012. Bil je tudi vodja prakse FMCG&Retail v Vzhodni Evropi. Vodil je ali pa bil vključen v številne strateške projekte v različnih panogah, kot so trgovina, FMCG, bančništvo in transport.
Veliko večino svoje kariere se je Igor Maroša ukvarjal z upravljanjem s spremembami in transformacijo podjetij. Pravi, da je identifikacija prave poti najlažji del naloge, težji del se skriva v delu z ljudmi, načrtovanjem in uvajanjem sprememb. Uvajanje principov ESG v poslovanje tudi zahteva transformacijo podjetja, izziv pa se skriva v tem, da so kratkoročni učinki (sploh finančni) vprašljivi, in je zato tovrstna transformacija še bolj zahtevna.
Igor je doštudiral na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, svoje znanje pa je izpolnjeval še na poslovni šoli IEDC – Poslovni šoli Bled, kjer si je tudi pridobil magistrski naziv s področja strateškega menedžmenta in poslovne administracije.