Jerica Urbančič Menih je direktorica strateških partnerstev in marketinga na Inštitutu za raziskovanje trga in medijev Mediana. Podjetja, agencije in blagovne znamke podpira in jim svetuje pri sprejemanju optimalnih poslovnih in marketinških odločitev, razvoju učinkovitih marketinških strategij in kampanj ter razvoju produktov in storitev na podlagi temeljitega vpogleda in odličnega razumevanja potrošnikov, trga in medijev. Živi Medianine vrednote – gre onkraj števil in naročnikom ne želi le predstaviti rezultatov, ampak biti njihov partner pri odločanju. Kakovost je nekaj, od česar ne odstopa. Poleg tega pa verjame, da je vsak produkt ali storitev, vsaka blagovna znamka, vsak projekt edinstven in se skuša vedno znova predano vživeti v potrebe naročnika in skupaj priti do odgovorov na njegova vprašanja.
Pri delu se naslanja na svoje znanje s področja psihologije in izkušnje iz marketinga. V preteklosti je vodila ekipe v različnih tipih podjetij s področja FMCG, maloprodaje/potrošniške elektronike in financ ter se ukvarjala predvsem z gradnjo domačih in tujih blagovnih znamk z namenom dviga prepoznavnosti blagovnih znamk ter spodbujanja rasti prodaje in dobičkonosnosti v regiji.
Izobrazba:
Jerica je po izobrazbi psihologinja, študirala na Univerzi v Ljubljani, smer Psihologija. Že v času študija se je poglobljeno teoretično in praktično ukvarjala z raziskovanjem – prav želja po raziskovanju posameznika in družbe je bil tudi razlog, da se je odločila za študij psihologije. Močno verjame, da je bil študij vrhunska odskočna deska, a je učenje vsak dan tisto, kar te ponese dlje, višje in hitreje.
Delovne izkušnje:
Kaj pravi o prezentaciji?
Od police do košarice: nakupovanje skozi oči sodobnega potrošnika v regiji
Boj za pozornost, izbiro in zvestobo potrošnikov v regiji postaja vse bolj srdit. Ključ za rast prodaje, gradnjo prepoznavnosti blagovnih znamk in povečanje dodane vrednosti je temeljito razumevanje kupcev – poglobljen vpogled v to, kako živijo, nakupujejo in kdo so.
Poiskali bomo odgovore na vprašanja o tem, kako osvojiti srca potrošnikov različnih generacij na različnih trgih v regiji ter jih spodbuditi, da odprejo denarnice. Zanimalo nas bo, kako se potrošniki odločajo za nakup, kje iščejo informacije ter kakšni so trendi na področju trajnosti. Pogledali bomo tudi, kako se potrošniki razlikujejo med seboj znotraj regije ter kakšne so podobnosti in razlike med generacijami in segmenti. Ukvarjali se bomo s tem, kako vse te informacije prevesti v učinkovito strategijo in nato v prakso ter predstavili konkretne primere uspešnih zgodb.
Zastavili si bomo tudi vprašanja, kako dobro res poznamo svoje (potencialne) kupce ter kako dobro smo pripravljeni na potrošnika prihodnosti in priložnosti, ki jih prinaša izjemno hitro spreminjajoči svet okoli nas.
Mediana je vodilni slovenski partner za raziskave trga in medijev, ki pomaga naročnikom razumeti ljudi ter širši trg in medijsko krajino. V več kot 30-letih so sodelovali z več kot 100 podjetji, blagovnimi znamkami, medijskimi in kreativnimi agencijami ter organizacijami javnega sektorja. Njihovo strokovno znanje, kredibilnost in celovit pristop naročnikom omogočajo sprejemanje premišljenih poslovnih odločitev, načrtovanje in izvajanje uspešnih marketinških strategij in kampanj ter razvoj izdelkov in storitev. Mediana je članica Esomar in znotraj mreže WIN povezana s trgi po vsem svetu.