Kristijan Matijašević

Kristijan Matijašević

Abnormal
Ustanovitelj & Direktor

Kristijan Matijašević je ustanovitelj in direktor svetovalnega podjetja Abnormal, menedžer z več kot 20-letnimi izkušnjami v najuspešnejših svetovnih podjetjih s področja oglaševalske, medijske, telekomunikacijske in FMCG industrije. Je član nadzornega odbora HUKI ‒ hrvaškega urada za kreativnost in inovativnost.

Kristijan je nekdanji direktor marketinga družbe The Coca-Cola Company za regijo CEE. Osredinjen na upravljanje rasti prihodkov (RGM) je številne svetovne blagovne znamke uspešno vodil k nenehni in donosni rasti.

Nekaj naročnikov, s katerimi je uspešno sodeloval ali sodeluje: The Coca-Cola Company, Hrvatski telekom, A1 telekom, Fortenova gropa, Zalando, Styria group, Manpower, Perutnina Ptuj, Atlantic Grupa.

Znan je po tem, da kompleksne poslovne koncepte prenaša v praktične in razumljive poslovne načrte. Je dobitnik številnih mednarodnih nagrad za marketinško učinkovitost in navdihujoč govornik in predavatelj na številnih univerzah, poslovnih šolah in konferencah.

Izobrazba:

Leta 2008 je magistriral s področja marketinškega menedžmenta na Ekonomski fakulteti v Zagrebu, na kateri je leta 2005 končal tudi dodiplomski študij.

Delovne izkušnje:

  • januar 1999‒junij 2006 McCann: direktor naročnikov
  • julij 2006‒julij 2008 2005 BBDO Zagreb: direktor naročnikov
  • december 2010‒februar 2012 24 sata: vodja integriranih medijskih rešitev
  • marec 2012‒oktober 2016 Hrvatski Telekom: vodja trženjskega komuniciranja
  • november 2016‒maj 2021 The Coca-Cola Company:
    • višji vodja blagovnih znamk za regijo Adria
    • direktor marketinga za regijo Adria
    • vodja marketinga za Srednjo in Vzhodno Evropo (CEE)
  • od junija 2021 Abnormal: ustanovitelj, direktor, višji svetovalec za marketing in prodajo

Na kratko o prezentaciji:

Imamo pravi izdelek po pravi ceni na pravem mestu?

V tej predstavitvi raziskujemo ključne elemente upravljanja rasti prihodkov (Revenue Growth Management), s posebnim poudarkom na učinkovitosti promocij. Cilj je ustvarjanje optimalnih promocijskih aktivnosti brez dolgoročnega zmanjševanja vrednosti blagovne znamke izdelka, usklajevanje promocij s širšimi poslovnimi cilji in izbira strategij, ki niso osredotočene zgolj na zniževanje cen.

Analizirana bo tudi pomembnost drugih dejavnikov upravljanja rasti prihodkov, kot so cenovne strategije, optimizacija izbire in embalaže, segmentacija potrošnikov in analiza podatkov. Cilj te predstavitve je prepoznavanje izzivov in ponudba strategij za doseganje trajnostne rasti in konkurenčnosti na trgu.