Pozdrav organizatorja
PROMOCIJE, CENE, TRGOVSKE BLAGOVNE ZNAMKE
Kako promocije in trgovske blagovne znamke oblikujejo trende potrošnje?
Prezentacija raziskuje ključne dejavnike pri oblikovanju potrošniških trendov, pri čemer poudarja vlogo promocij in trgovskih blagovnih znamk. Prav tako bo obravnavana potreba po skrbnem uravnoteženju promocijskih aktivnosti uveljavljenih blagovnih znamk, da bi se zadovoljile potrebe potrošnikov, hkrati pa ohranila marža in konkurenčnost na trgu.
Prezentacija bo ponudila vpoglede v strategije prilagajanja spremembam v potrošniških navadah in tržnih pogojih, z namenom doseganja trajnostne rasti in konkurenčnosti.
Katja Bizjak, Retail Vertical Leader Adriatics, Nielsen IQ
Kako naprej? Pomen promocije izdelkov, trgovskih in uveljavljenih blagovnih znamk in njihova uporaba med različnimi generacijami. uporaba blagovnih znamk trgovskih blagovnih znamk.
Prezentacija raziskuje pomen promocije izdelkov uveljavljenih in trgovskih blagovnih znamk, analizirajoč, ali promocija zajema širok spekter aktivnosti za povečanje ozaveščenosti o izdelku.
Prav tako bo obravnavana vloga učinkovite promocije pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke in privabljanju potencialnih kupcev ter njen vpliv na gradnjo zvestobe in spodbujanje ponovnih nakupov. Poudarjena bo tudi meja promocij, ob upoštevanju potreb vseh relevantnih strani - kupcev, trgovcev in proizvajalcev. Predstavitev bo vključevala tudi nekatere primerjave med tremi državami regije: Slovenijo, Hrvaško in Srbijo.
Jerica Urbančič Menih, direktorica strateških partnerstev in marketinga, Mediana
Imamo pravi izdelek po pravi ceni na pravem mestu?
(predstavitev bo potekala v hrvaškem jeziku)
V tej predstavitvi raziskujemo ključne elemente upravljanja rasti prihodkov (Revenue Growth Management), s posebnim poudarkom na učinkovitosti promocij. Cilj je ustvarjanje optimalnih promocijskih aktivnosti brez dolgoročnega zmanjševanja vrednosti blagovne znamke izdelka, usklajevanje promocij s širšimi poslovnimi cilji in izbira strategij, ki niso osredotočene zgolj na zniževanje cen.
Analizirana bo tudi pomembnost drugih dejavnikov upravljanja rasti prihodkov, kot so cenovne strategije, optimizacija izbire in embalaže, segmentacija potrošnikov in analiza podatkov. Cilj te predstavitve je prepoznavanje izzivov in ponudba strategij za doseganje trajnostne rasti in konkurenčnosti na trgu.
Kristjan Matijašević, ustanovitelj in direktor agencije Abnormal, Hrvaška